יום חמישי, 4 במרץ 2010

חוויה מחג פורים




ביום שישי-התחפשתי למכשפה השחורה עם ציפורניים חדות,שימלה שחורה,כובע שחור, אמא שלי איפרה אותי והייתי מאוד שמחה. הלכתי לבית- הספר אם אמא שלי,אחים ואני. כשהלכתי לכיתה שלי ראיתי את ילנה חתולת נצנצים עם ההורים שלה אמרתי לילנה:"שלום מה נישמע?
ילנה אמרה לי:"הכל בסדר ומה שלומך סנדרה?" הכל בסדר
אני וילנה הלכנו לכיתה שלנו סמתי את השקית שלי והלכתי לשחק עם ילנה 'אכלנו את מישלוח מנות שלנו היה צלצול ירדנו לאולם הספורט ראיתי איש שהיה מחופש לילדה האיש הזה הראה לנו הרבה דברים וקוסמים היה צלצול הפסקה שיחקתי עם ילנה , ניקול בקוסמים של מכשפות היה צלצול הבייתה היה לי מאוד כיף נהנתי הייתי שמחה מאוד .

ביום שני אמא שלי נתנה לי כסף בשביל לקנות מישלוח מנות בשבילי אז אמרתי לאמא שלי ולאחים שלי להיתראות, הלכתי לתחנת אוטובוס לבד! וחיכיתי לאוטובוס ,האוטובוס בא , עליתי עליו ונסעתי למרכז העיר. הגעתי למרכז העיר ראיתי הרבה יותר חנויות קניתי בחנויות ששם קונים רק ב - 1 ש"ח היסתובבתי בעיר 4 שעות וקניתי וקניתי וקניתי עד שביזבזתי את כל הכסף שלי . הלכתי לתתנת האוטובוס כשהגיע האוטובוס עליתי עליו וככה חזרתי הבייתה. היה לי כיף מאוד וזה הפעם הראשונה שלי !שאני הייתי במרכז העיר לבד וקניתי הכל לבד , אני מאוד הייתי שמחה להיות במרכז העיר שאני כבר רוצה עוד פעם להיות שם לבד וליקנות לבד ללכת לחנויות שקונים שם רק ב - 1 ש"ח סופו של הסיפור!!.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה