יום רביעי, 17 במרץ 2010

יום הספורט


אנחנו ירדנו למגרש בשיעור הראשון ישבנו בזוגות וראינו את הריקודים שעשו הילדות והילדים.אחר כך אמרו לנו לעלות למעלה עלינו למעלה למדנו קצת מתימטיקה היה צילצול ,ירדנו למטה כי :היה הפסקה.שיחקתי עם ילנה אחר כך היה צילצול

עלינו לכיתה ילדהאחת באה ואמרה לנו לרדת למטה.ירדנו למטה בזוגות וחיכינו שאוסנת תגיד איזה תחנה ראשונה .אוסנת אמרה שהתחנה הרשונה שלנו תהיה ליזרוק כדור על בקבוקים. כימעט הצלחתי ליזרוק על הבקבוק אחר כך עברנו לתחנה אחרת שניקראת שיווי מישקל עשתי את השיווי מישקל 3 פעמים . עברנו לתחנה אחרת שניקראת להעיף את הכדורים.

הכדורים עפו למעלה ונפלו על הריצפה.

היה לי כיף מאוד להעיף את הכדורים והיה לי שמח.

עברתי לתחנה אחרת שניקראת קביים לא הייתי בקביים ולא הייתי על הגלגלים הגדולים ההיתי בתחנה שניקראת ליזרוק גול עם מקלות גדולות .

הכנסתי גול.

עברנו לתחנה אחרת שניקראת כדור סל כימעט קלעתי לסל .

בתחנה אחרת שניקראת כדור רגל כימעט הבקעתי גול.

היה לי מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד כיף ביום הספורט היה לי שמח ,מגניב,נהנתי מאוד

תגובה 1:

  1. סנדרה היקרה,
    מאוד נהנתי ליקרוא את מה שאת כתבת על יום הספורט ותודה שאת הגבת לי בבלוג ואמרת שהגשר שלי היה יפה מאוד!!!!.

    ממני חברתך הטובה ילנה!!.

    השבמחק