יום רביעי, 6 בינואר 2010

יום בחיי

אתמול בבוקר אכלתי ארוחת בוקר לקחתיי את התיק, והלכתי לבית הספר עם אח שלי.אמא שלי הלכה לעבודה, אמרתי לה עם אח שלי להיתראות .
חיכיתי בשער כמה דקות ואחר כך סלוה פתח את השער. הלכתי עם אח שלי לכיתות שלנו הורדתי את התיק
והלכתי למחשב. אח שלי בא וגם רצה לשחק .
שיחקנו ביחד בני אחי ואני במחשב. ניר רצה ליראות איך ילדים משחקים בקלפים בישביל ללמוד גם לנצח בקלפים ,ניר ראה וראה עד שהיה צלצול.
ואחר כך אני וילנה ירדנו למטה כי היה לנו ספורט , ראינו את נעומי ,ונעומי לימדה אותנו שיעור ספורט.
שיחקנו תיפסוני והיה צלצול. היה לנו אומנות, עזרתי לילנה ליצבוע את הציור שלה כי עשיתי את העבודה בבית , היה צלצול ושיחקתי עם ילנה ואיילה בקוביות. למדנו מדעים :על מגנטיות .למדנו שפה. בשפה היה הרבה שיעורים. היה צילצול למדנו עוד פעם שפה למדנו הרבה דברים על שפה היה צילצול והלכנו הביתה היה לי כיף מאוד כשחזרנו הביתה!!!!.

2 תגובות:

  1. לסנדרה,
    מאוד נהנהתי ליקראו על יום בחייי .
    ילנה

    השבמחק
  2. לסנדרה היקרה,
    מרוד נהנהתי ליקראו טת יום בחייך כי:את גם רשמת עליי דברים טובים ויפים מאוד .
    את גם רשמת מאוד מאוד יפה שאני ואת עשינו דברים ספורטיבים !!!.
    גם תודה שאת עזרת לי בציור בשיעור אומנות את ילדה מאוד מאוד מאוד מקסימה!!!!.
    טוב מאוד שאת שיתפת את בני למחשב לשחק ביחד!!!!(את חברה טובה!!!!)
    ממני:חברתך הכי טובה בעולם הכי אבל הכי הכי הכי טובה שלך :ילנה!!!!!!!!.

    השבמחק