יום רביעי, 27 בינואר 2010

ביקור בחווה החקלאית









ביום רביעי בתאריך 27.1.10


נסענו לחווה החקלאית נסענו ואני דיברתי קצת אם ילנה דיברתי הרבה הרבה זמן ואחר כך האוטובוס עצר


וראינו שלט ששם כתוב חווה חקלאית חניתה המורה שלנו אמרה בזהירות לצאת מהאוטובוס.


יצאנו מהאוטובוס בזהירות היסתדרנו בזוגות ראינו פרחים ועצים יפים . ילנה חשבה שצריך ללכת איפה שיש את הגינה היפה אבל הלכנו לאיפה שחיכתה לנו המדריכה.שחכתי איך קוראים למדריכה אז קארתי לה מדריכה , מדריכה סיפרה על חג טו בישבט המדריכה אמרה לנו למה אוכלים פירות יבשים.המדריכה סיפרה לנו שיש כאלו עצים שהם רק ירוקים אחר כך הלכנו ליראות קקטוסים המדריכה אמרה שאלה קקטוסים,לא צריך הרבה מים הם יכולים לחיות גם בלי מים ראינו שיש שם מנורה עם שיבעה כנים של פרחים. אז אמרנו שזה כמו מנורה אלכנו שוב וראינו עץ הזית המדריכה סיפרה לנו סיפור על מלך שלומה. הלכנו לעץ רימון חשבתי שעץ הרימונים צריכים להיות אדומים ולא שחורים המדריכה סיפרה לנו סיפור אני כבר לא זוכרת איזה סיפור אבל קצר.


אחר כך הלכנו לעצים שהם בני שיבעים המדריכה סיפרה לנו שאסור ליכרות כאלו עצים אחר כך הלכנו למקום שקוראים לו חממה המדריכה סיפרה לנו ש למה פה חם מאוד בישביל שהפרחים יחשבו שעכשיו קיץ ולא חורף.


הלכנו לשתול עציצים מאוד יפים וריח היה מאוד טוב הידיים היו הרבה בוץ הלכנו לישטוף ידיים והלכנו לאכול.אכלתי הרבה יותר אוכל שאני כבר לא ההיתי רעבה.בסוף הלינו לאוטובוס וחזרנו לבית הספר.

היה לי מאוד מאוד מאוד מאוד יופי וכיף הרגשתי מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד שמח ומגניב למדתי הרבה יותר על עצים.

תגובה 1:

  1. לסנדרה חברתי הטובה שיש בעולם,
    מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד נהנתי ליקראו את חווה החקלאית וגם דברים עלייי שהיינו ביח בחווה החקלאית!!!!.

    השבמחק