יום חמישי, 21 בינואר 2010

לחברה שלי ילנה









אני יכולה לספר לך על פרי השקד השקד גודל בעץ השקדיה ובתוכו יש גרעין קטן.
השקדיה היא מי מישפחת הורדניים ולשקדיה יש פרחים ורודים ולבנים.
השקדיה ערומה בחורף ובקיץ היא ירוקה,היא פורחת בטו בישבט.אי איפשר לטפס על עץ השקדיה כי:לשקדיה יש מקלות מאוד מאוד רזות . להשקד יש צבע חום . לכל העצים וגם לעץ השקדיה יש יום הולדת בטו בישבט זה היום הכיף שלהם.יש גם שירים מאוד מענינים הלהם ולשקדיה גם יש שיר מאוד יפה זהו זה סוף הסיפור ועוד לשקדיה יותר נעים בארץ ישראל מחכה שתבואי לראות ממני החברה שלך:סנדרה

4 תגובות:

  1. לסנדרה היקרה,
    מאוד מאוד נהנתי ליקרוא על מכתב לחברה"שזאת אני".
    גם אני כתבתי לך מכתב!.
    מאוד נהנתי ליקרוא שאת מזבירה לי ומספרת לי על השקדיה והשקד ומאוד היה יפה שלשקדיה יש פרחים בצבע לבן-ורוד אלה צבעים יפים !.
    הצבעים ורוד-לבן הם צבעים שעם הם מתחברים ביחד אז הם צבעים יפים!.
    אני מאוד נהנתי גם שאת כתבת של"עצים" ושקדיה יש יום הולדת !.
    אבל לא כיף שאי-אפשר לטפס על השקדיה כי "מה שרשמת":המקלות שלה מאוד מאוד רזות! אבל יש עצים אחרים שיש להם יום הולדת אפשר לטפס עליהם ולבנות בית בינוני מעצים לשים בעץ ושם נחגוג לו יום הולדת.
    ממני:חברתך הטובה מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד "ילנה"!!!!!?

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. אני אוהבת ליכתוב לך תגובות לסנדרה שלי,
    מאוד מאוד נהנתי ליקראו על לחברה שלי ילנה ושאת מזבירה דברים שלא כתבתי הבלוג שלי וגם אני כתבתי לך ברכה רק בישבילך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

    השבמחק