יום שישי, 15 בינואר 2010

שלושה ארנבים




סיפור :


היו היה שלושה ארנבים אחד יפה ורק אוהב את עצמו .


שני היה סופר הוא היה כל הזמן קורא ספרים והוא היה חכם .


ושלישי היה עמיץ ועליז.


אז הם הלכו ביחד הלכו והלכו וראו ארמון יפה יפה אז הם הלכו לארמון הזה והלכו אז מתי הם באו אז שם היו שתי אנשים מאוד מאוד מאוד רעים הם אמרו שצריך לשים למלך רעל בכוס היין שלו שלושה ארנבים שמעו אותם ומיהרו להגיד למלך .


מתי שהמלך ראה את הארנבים האלו אז הוא אמר:שונא את הארנבים!"לא אוהב ארנבים!!" אמרו ארנבים במהרה :ששני אנשים מאוד רעים רוצים לשים לך רעל בכוס היין שלך "מה מה מה מה מה מה מה "זהו מי הם??? האנשים הרעים האלו? אמר המלך.


ארנבים אמרו שאנשים הרעים האלו הם השוטרים שלך !.


מה השוטרים שלי זה לא יכול להיות !!!!.


ראינו ושעמנו עם אתם אומרים באמת אז אני יתן לכם הרבה זהב לא צריך לנו את הזהב שלך יש לנו מה שצריך לנו ועם אתם לא צודקים אז אני יעשה מימכם חביתה אנחנו יראה לך שאנחנו צודקים אז הארנבים חכו מתי היה מסיבה למלך חיכו וחיכו מתי שנתנו למלך מתנות ובתוך המתנות הרבה הרבה אוצרות וזהב!


המשרתים של המלך נתנו למלך יין אז הארנבים מרו עצור! למה מה מה מה אני צריך ליבדוק אז הארנב אחד נתן את זה לשתות לזבוב ומתי הזבוב שתה את הרעל הוא מת!


אז המלך ראה שהם צודקים המשרתים שלו לקחו את שתי השוטרים הרעים המלך אמר להם:איך אתם יכולים לשים לי רעל מה אנחנו לא עשינו את זה !!!!. בכלל לא נכון אנחנו ראינו אמרו הארנבים !


המלך אמר למשרתים :לשים את שתי השוטרים שלו הפוך על העץ בתוך בית-כלא!.


המלך אמר לארנבים:תודה רבה על הכול עכשיו אני יודע שהארנבים הם לא מגעילים ועכשיו אני אוהב ארנבים!!!.


הסוף.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה