יום שישי, 5 בפברואר 2010

לנקום או לא לנקום

לילי וסנדרה חברות מכיתה א עכשיו הם בכיתה ג2 והינה הסיפור מתחיל. אני המצתי את הסיפור
לילי מצאה 4 כרטסים של סרטי בנות ולא הראתה לסנדרה.סנדרה באה ואמרה ללילי שלום,
מה נישמע? לילי אמרה,הכל בסדר ומה שלומך? באמת לא כל כך בסדר אבדתי 4 כרטיסים של סרטי בנות . באמת
ראציתי שגם את תבואוי ועכשיו אין לי. לילי אמרה:אל תדאגי אני אחפש איתך תודה רבה רבה רבה רבה רבה לילי אמרה:סנדרה לילי וסנדרה חיפשו וחיפשו ולא מצאו.לילי וסנדרה הלכו הביתה לילי שהלכה הביתה חשבה לתת או לא לתת
לסנדרה חשבה וחשבה ואמרה לא אני לא אתן לה בכלל.היה יום שני ומתי שסנדרה באה לכיתה אז סנדרה הציצה קצת מה לילי
נותנת להסתכל ושמתי סנדרה ראתה את הכרטסים שלה.אמרה:את יכולה לתת לי אותם בבקשה לילי אמרה:לא אני לא אתן לך את
הכרטסים. סנדרה אמרה: למה את החבאת הכרטסים שלי אני רוצה את הכרטסים האלו ואני כבר בחרתי חברות שאני באת איתם.
סנדרה בכתה כל הלילה עברו שנתיים ללילי עם סנדרה היה תחרות ציורים אבל לילי לא היו צבעים בכלל.ביקשה לילי
מסנדרה איפשר להישתמש בצבעים שלך סנדרה חשבה לנקום או לא לנקום. אני חושבת שזה עצוב או לא יפה מעשה של לילי
סוף הסיפור ההמצאי ולא אמיתי בכלל לא אמיתי

2 תגובות: