יום רביעי, 3 בפברואר 2010

טיול לנחל אליכסנדר

ביום שלישי 2.2.10
אני וכיתתי נסענו באוטובוס היה לי משעמם כי נסענו הרבה יותר זמן וכלום לא עשיתי רק פלש עם ילנה .אחר כך ראיתי הרבה יותר דברים מהחלון ראיתי חנויות ומכוניות,סופרסל דיל,ראיתי מגה בעיר כחה היה כתוב בשלט של חנות,כשירדנו מהאוטובוס עם ילנה ואם כל הכיתה שלי הלכתי לאכול ארוחת 10 עם כל הכיתה .
אכלנו ואכלנו ואכלנו עד שהמדריכה אמרה לנו להכניס את האוכל.
המדריכה אמרה לנו ללכת אחריה אז הלכנו אחריה וראינו רכבות הרבה רכבות ראינו גם נחל והמדריכה סיפרה לנו למה אסור בטבע לעשות מסיבה או חתונה.
הלכנו בזוגות לאוטובוס עליתי עם ילנה לאוטובוס ועוד פעם היה לי קצת משעמם שיחקתי באוטובוס עם ילנה בץ בני שיחקתי ושיחקתי עד שהיגענו לים ירדנו בזוגות.
המדריכה נתנה לגניפר לאסיף עלים בתוך המים המדריכה דיברה ודיברה ואמרה ללינוי להוסיף חול לינוי הוסיפה חול והמדריכה דיברה ודיברה.
הלכנו ליד ים ןלקחתי עם ילנה צדפים מאוד יפים ומעניינים המדריכה אמרה לנו לשבת וכחכה אנחנו חיכינו לאחרונים.
המדריכה דיברה ואחר כך הגענו למקום שלומדים.
זהו בית ספר המדריכה פתחה את השער וראינו איך הים מתנגש על האבנים הגדולים. הלכנו לאכול ושגמרנו לאכול
הלכנו לחדר.
ראינו שם תמנות שלצבים המדריכה אמרה שיש צבים חומים,צבים ירוקים,צבים ששחחתי איך קוראים להם.
קבוצה אחת הלכה עם המדריכה ואנחנו נישארנו ליצבוע דף שבתוכו מצויר צב וכתוב על הדף הזה: המירגז הארצי להצלת צבי ים.
למטה כתוב בגדול רשות הטבע והגנים.
לקחנו חוטים,צבעים צבענו והידבקנו במעדק שמתי חוט והיה הכל מוכו אצלי הקבוצה הראשונה חזרה ואנחנו יצאנו.
ראיתי הרבה צבים שצריכים עזרה ראיתי צב בלי ידיים והצב היה גדול אף פעם לא ראיתי צב גדול,רק קטן ראיתי הלכנו
אחר כך לצב השני ושלישי ורביעי וחמישי בחמיש הצב לא היה לבד הצב היה עם עוד צב ועם עוד דג המדריכה אמרה
לנו שהצבים האלו לא אוכלים בכלל.
הלכנו לחדר והמדריכה נתנה לנו נייר ששם מצויר ושם יש את המספר הטלפון שלהם מדריכה אמרה לנו:לנו שיש מספר הטלפון בישביל להיתקשר אליהם כי אם יראו צב שצריך עזרה או צב לא ישראלי אז שיתקשר, המדריכה נתנה למורה שלנו
חניתה את הנייר הלכנו לאוטובוס נסענו ונסענו היה לי מאוד כיף ומגניב הרגשתי:טוב,שמח,מאושר כיף מאוד חזק.
יצאנו מהאוטובוס וחזרתי הביתה.
סוף סוף סוף הסיפור

1. לסנדרה חברתי הטובה שיש לי בעולם,
    מה שאת כתבת זה מאוד מאוד אבל מאוד יפה שיש לי בעולם הציור לך מאוד מאוד יפה הצבים היו מאוד מפחידים דווקא צבי הים אבל שלך אמוד מאוד יפה לבלוג שלך!!!.
    הנחל מאוד מאוד יפה שאת הכנסת לבלוג שלך היפה!!!.
    הצדפים מאוד יפים הלוואי שהם היו אמיתיים אני ואת היינוט אוספים כמה צדפים יפים לבית ךמזכרת טובה שאני ואת אספנו ביחד אבל זה בבלוג וזה עדיין יפה להיסתכל על זה אני ישמור לי את זה במחשב שלי ואני יכניס לבלוג שלי לרשומה שלי!!!!.

2. לסנדרה חברתי הטובה,
    מאוד היה לי כיף ליקרוא על טיול לנחל אלכסנדר!.
    היה לי מאוד מעניין הכי שהיה לי בעולם לא היסתכלתי למקום אחר רק קראתי את טיול לנחל אלכסנדר.
    אפילו כתבתי לך 2 תגובות ביחד מאוד ארוכות!!!!.
    כיף לי להגיב לך כי את כותבת רשומות מעניינות מאוד אם יש לך רשומות מעניינות מאוד אז אני יעשה לך תגובות מאוד מעניינות!!!.
    אני יגוב לך לשאר הרשומות המעניינות שאת כתבת עלייהם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.